Zavolajte nám: 0908 709 169
Žiadne produkty
Ceny sú uvedené s DPH.
Spotrebiteľská zmluva – zmluva kúpna, o dielo, prípadne iné zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ resp. predávajúci.
Dodávateľ / predávajúci – je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy jedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky, alebo poskytuje služby.
Vznik kúpnej zmluvy - Záväzným potvrdením objednávky predávajúcim vznikla kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim (spotrebiteľom). Kupujúci a predávajúci sú od tohto momentu viazaní vzájomnými právami a povinnosťami.
Prevádzkovateľ internetového obchodu borovi.sk (ďalej len "prevádzkovateľ") je platcom DPH. Všetky ceny uvádzané na stránkach internetového obchodu borovi.sk (ďalej len "e-shop") sú uvádzané vrátane DPH. Ceny sú platné v momente objednávky / nákupu. Akciové ceny sú platné v momente objednávky / nákupu alebo do vypredania zásob.
Kupujúci je momentom vzniku kúpnej zmluvy viazaný týmto nákupným poriadkom a príslušným reklamačným poriadkom. Kupujúci má možnosť sa s týmto nákupným poriadkom a reklamačným poriadkom zoznámiť pred uskutočnením objednávky, na túto skutočnosť je zreteľne upozornený pred jej odoslaním. Po odoslaní objednávky sa zákazníkovi zobrazí informácia o zaradení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu, zákazník má možnosť vytlačiť si objednávku. Ak zákazník pri zadávaní objednávky správne vyplní e-mailovú adresu, bude mu na ňu doručená kópia objednávky ako potvrdenie zapísanej objednávky do objednávkového systému e-shopu. Ak sa nezobrazí informácia o odoslaní objednávky alebo nedorazí kópia objednávky na zadanú emailovú adresu, v najbližšom možnom termíne nás kontaktujte.
Zákazník má na výber z nasledujúcich typov platieb:
Zákazník má právo vykonať storno objednávky alebo jej časti, a to prostredníctvom uvedených kontaktov e-shopu. Objednávka sa považuje za stornovanú v okamihu prijatia storna pracovníkom e-shopu. O stornovaní objednávky je zákazník vždy obratom emailom alebo telefonicky informovaný.
Kupujúci (spotrebiteľ) má v súlade s ustanovením § 12 zákona 108/2000 o ochrane spotrebiteľa právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy odporúčame odoslať elektronickou poštou na adresu borovi@borovi.sk.
V prípade odstúpenia od zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Tovar by mal byť predávajúcemu vrátený nepoškodený a neopotrebovaný a ak je to možné, v pôvodnom obale a to najneskôr do 14 pracovných dní od odoslania odstúpenia od zmluvy predávajúcemu.
V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci kúpnu cenu vrátane poplatkov za dopravu smerom ku kupujúcemu najneskôr do pätnástich (15) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Kupujúci berie na vedomie, že ak tovar vrátený kupujúcim bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknutej. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
V rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ uviesť uprednostňovaný spôsob vrátenia finančných prostriedkov (zloženkou alebo na bankový účet).
Predávajúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak sa stane plnenie zmluvy nemožné. K týmto prípadom môže dôjsť najmä z dôvodu vypredania tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, ďalej v prípadoch kedy kupujúci nie je schopný finančne plniť podmienky kúpnej zmluvy, alebo ak odmietne prevziať objednaný tovar. Predávajúci si ďalej vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť v prípade zjavnej chyby v cene za predmet zmluvy. Vo všetkých týchto prípadoch je kupujúci o tejto skutočnosti telefonicky alebo písomne informovaný. V prípade že kupujúci už uhradil platbu za predmet zmluvy, bude mu predávajúcim bez meškania vrátená späť na účet.
V prípade nejasností má prevádzkovateľ, prípadne jeho zodpovedný zástupca, právo kontaktovať zákazníka prostredníctvom ním oznámených údajov, a preto je v záujme zákazníka zadávať tieto údaje pravdivo a svedomito.
V prípade že predávajúci zistí, že nie je schopný dodať tovar, alebo je schopný dodať len časť objednaného tovaru, bezodkladne telefonicky či písomne kontaktuje kupujúceho pre dohodnutie ďalšieho postupu. Podľa povahy tovaru a počtu položiek v objednávke je možné prípadne po dohode s kupujúcim objednávku rozdeliť na viac častí a nedostupný tovar dodať neskôr. Prípadne, keď je to možné môže byť kupujúcemu ponúknutá zodpovedajúca alternatíva k aktuálne nedostupnému tovaru.
Pokiaľ nedôjde k dohode, prípadne ak nebude kupujúci akceptovať predĺženú dodaciu lehotu má kupujúci možnosť celú objednávku alebo jej časť stornovať. V prípade že kupujúci už uhradil platbu za predmet zmluvy, bude mu predávajúcim bez meškania vrátená späť na účet.
Termín dodania je závislý na druhu objednaného tovaru. V prevažnej väčšine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 2-7 pracovných dní. V prípade menej bežného či problematického tovaru môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností, v záujme svojom a predovšetkým s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. Ak dodacia doba prekročí dobu zodpovedajúcu všeobecnej dostupnosti konkrétneho druhu tovaru na trhu, má zákazník plné právo zrušiť svoju objednávku, a to telefonicky, prípadne formou emailu.
Kuriérska služba doručí tovar na fakturačnú, prípadne doručovaciu adresu, ak je táto zadaná v objednávke, prípadne spresnená zákazníkom pred odoslaním tovaru (o odoslaní tovaru je zákazník informovaný formou emailu, kde bude uvedený kontakt na prepravcu - DPD / GEIS a číslo balíka, ktoré bolo zásielke pridelené).
Doručenie prebehne v pracovnom dni v čase obvyklej pracovnej doby.
Osobný odber na adrese prevádzkovateľa servera je možný.
Zákazník (podnikateľ) alebo príjemca tovaru má povinnosť prekontrolovať neporušenosť obalu a či zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Zákazník by mal vo svojom vlastnom záujme prekontrolovať správnosť dodaného tovaru a v prípade nezrovnalostí prevzatie zásielky odmietnuť, alebo dopravcu požiadať o doručenie ďalší pracovný deň a v medziobdobí problém konzultovať s prevádzkovateľom. V opačnom prípade sa vystavuje nebezpečiu zbytočných prieťahov pri riešení prípadného problému. V prípade zistenia poškodenia či inej nezrovnalosti po prevzatí zásielky, je zákazník povinný okamžite kontaktovať prevádzkovateľa internetového obchodu borovi.sk.
Zákazník (spotrebiteľ) by vo vlastnom záujme mal prekontrolovať neporušenosť obalu a či zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Zákazník by mal vo svojom vlastnom záujme prekontrolovať správnosť dodaného tovaru a v prípade nezrovnalostí prevzatie zásielky odmietnuť, alebo dopravcu požiadať o doručenie ďalší pracovný deň a v medziobdobí problém konzultovať s prevádzkovateľom. V opačnom prípade sa vystavuje zbytočným prieťahom pri riešení prípadného problému. Podpisom prepravného dokladu zákazník (spotrebiteľ) potvrdzuje vonkajšiu bezchybnosť zásielky. V prípade zistenia poškodenia či inej nezrovnalosti po prevzatí zásielky je zákazník (podnikateľ) povinný bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa internetového obchodu borovi.sk. V opačnom prípade sa neskoršia reklamácia bude posudzovať na základe spotrebiteľom podpísaného prepravného dokladu.
** Pokiaľ máte v akomkoľvek aspekte nášho prevádzkového poriadku nejasnosti, pochybnosti, či Vám niektorá jeho časť nevyhovuje, kontaktujte nás, vždy sa snažíme vyjsť zákazníkovi maximálne v ústrety v záujme jeho spokojnosti.
1. Kupujúci je povinný tovar pri jeho prevzatí prehliadnuť. Pokiaľ zistí mechanické poškodenie obalu tovaru, je kupujúci povinný stav tovaru skontrolovať a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení, ktorý podpíše spolu so zástupcom dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie počas dopravy tovaru kupujúcemu nesie dopravca, keďže tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
2. Predávajúci zodpovedá za poškodenie, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim a počas záručnej doby. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním.
3. Pokiaľ kupujúci zistí poškodenie, za ktoré zodpovedá predávajúci, je povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu u predávajúceho. POSTUP REKLAMÁCIE:
4. Odstrániteľné poškodenie:
5. Neodstrániteľné poškodenie:
6. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o odôvodnenosti reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty, ak reklamácia nebola vybavená, má kupujúci rovnaké práva, akoby išlo o poškodenie, ktoré nemožno odstrániť.
7. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu doklad o reklamácii a o spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom jej rozsahu.
8. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za poškodenie až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene veci, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. 9. Kupujúci má právo na náhradu potrebných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práva za zodpovednosti za poškodenie. Toto právo treba uplatniť u predávajúceho najneskôr do jedného mesiaca po uplynutí doby, v ktorej treba vytknúť poškodenie; inak právo zanikne.